Обезщетения - подробно

Първа  Предишна  Следваща

Предназначението на страницата е да се извършва въвеждане, корекция, изтриване и справка за съществуващ документ от тип „Обезщетения след прекратяване”.

 

Страницата може да се намира в три състояния: "нов" - въвежда се нов запис, "корекция" - съществуващ запис се променя, "справка" - за предоставяне на информация или изтриване (всички полета са "пасивни").

 

Описание на полетата:

Идентификатор - визуализира се идентификатора на документа. Полето е винаги "пасивно";

Година - въвежда се годината на документа;

Номер - въвежда се номера на документа;

Служител - избира се служител за обезщетението. Достъпни са само тези, които са прекратени преди текущия период;

Инвалид - избира се дали служителя е инвалид;

Фиш за период - визуализира се в кой фиш ще се включи обезщетението за изплащане;

Начисление - избира се стойност от списък "Начисления". Това начисление ще се добави към фиша за текущия месец (определя се от стойността на поле "Фиш за период"). То трябва да има същите характеристики, както и начислението за основна заплата;

Стойност на аргумент 1 - обикновено, тук се въвежда стойността на обезщетението;

Начална дата за Декларация 1 - въвежда се Началната дата за създаване на запис(и) за Декларация 1;

Крайна дата за Декларация 1 - въвежда се Крайната дата за създаване на запис(и) за Декларация 1. Ако тази и предната дати са в различни месец, то ще се създадат повече от един записа в Декларация 1;

Осигуряване - избира се начина на осигуряване от списък "Осигуряване";

 

Достъпни бутони в режим "нов запис":

Бутон

Описание

<Нов ДМС>

- всички полета се изчистват и се остава на същата страница в режим "нов запис";

<Запис>

- извършва се запис на въведената информация. Остава се в същата страница в режим "справка";

<Запис и изход>

- извършва се запис на въведената информация. Зарежда се страницата, от която е заредена текущата;

<Отказ>

- без запис се зарежда страницата, от която е заредена текущата;

<Валидиране>

- извършва се валидиране на документа - във фишовете на служителите се поставя избраната удръжка;

<Зареждане от макет>

- стартира се страница "Зареждане от макет";

 

Достъпни бутони в режим "справка":

Бутон

Описание

<Нов ДМС>

- всички полета се изчистват и се остава на същата страница в режим "нов запис";

<Изтриване>

- след потвърждение от потребителя се изтрива текущия запис;

<Редактиране>

- остава се в същата страница в режим "корекция";

<Предишен>

- зарежда се предишен запис (ако съществува);

<Следващ>

- зарежда се следващ запис (ако съществува);

<Валидиране>

- извършва се валидиране на документа (за невалидиран);

<Развалидиране>

- извършва се развалидиране на документа (за валидиран);

<Фиш>

- стартира се страница "Фиш";

 

Достъпни бутони в режим "корекция":

Бутон

Описание

<Нов ДМС>

- всички полета се изчистват и се остава на същата страница в режим "нов запис";

<Изтриване>

- след потвърждение от потребителя се изтрива текущия запис;

<Запис>

- извършва се запис на въведената информация. Остава се в същата страница в режим "справка";

<Запис и изход>

- извършва се запис на въведената информация. Зарежда се страницата, от която е заредена текущата;

<Отказ>

- без запис се зарежда страницата, от която е заредена текущата;

<Валидиране>

- извършва се валидиране на документа;