Лични данни за УП2 - подробно |
![]() ![]() ![]() |
Предназначението на страницата е да извършва въвеждане, корекция, изтриване и справка за личните данни на един служител за нуждите на „Удостоверение за пенсиониране”.
Страницата може да се намира в три състояния: "нов запис" - добавя се нов запис, "корекция" - съществуващ запис се променя, "справка" - за предоставяне на информация или изтриване (всички полета са "пасивни").
Описание на полетата: ЕГН – въвежда се ЕГН; Име - въвежда се името на служителя; Вид ЕГН – избира се вида на ЕГН от списък "Видове ЕГН". Ако се избере <> "ЕГН", то полета "Пол" и "Дата на раждане" се активират (иначе са пасивни); Пол – визуализира се пола на служителя (списък "Полове"). Ако поле "Вид ЕГН" <> 0, то полето става "активно"; Дата на раждане – визуализира се датата на раждане. Ако поле "Вид ЕГН" <> 0, то полето става "активно"; Място на раждане – избира се стойност от списък "Населени места"; Област на раждане – избира се стойност от списък "Области";
Група "Месечни данни" - видима в режим "справка": Служебна (без име) - служи за маркиране и избор на реда; Служебна (без име) - служи за редактиране на реда - стартира се страница "Месечни данни за УП2" в режим "корекция"; Период - година - визуализира се годината на периода; Период - месец - визуализира се месеца на периода; Длъжност -визуализират се кода и името на длъжността на служителя;
|