Сметка за изплатени суми

Първа  Предишна  Следваща

Предназначението на страницата е да се извършва въвеждане, корекция, изтриване и справка на сметка за изплатена сума към граждански договор.

 

Страницата може да се намира в три състояния: "нов запис" - добавя се нов запис, "корекция" - съществуващ запис се променя, "справка" - за предоставяне на информация или изтриване (всички полета са "пасивни").

 

Описание на полетата:

Към договор – визуализират се характеристики на Гражданския договор. Винаги "пасивно" поле;

За година - за коя година е сметката;

Номер – номер на сметката;

За месец – за кой месец е сметката. Винаги "пасивно" поле;

Дата - дата на сметката;

Период от – начална дата на периода. Винаги "пасивно" поле;

Период до – крайна дата на периода. Винаги "пасивно" поле;

Изпълнител – визуализират се кода и името на изпълнителя;

Самоосигуряващ се – избира се дали изпълнителят е самоосигуряващ се;

Пенсионер – избира се дали изпълнителят е пенсионер;

Инвалид – избира се дали изпълнителят е инвалид;

Осигурен на друго основание – избира се;

Осигурен на максималния ОД - избира се дали изпълнителят е осигурен на максималния осигурителен доход;

Вид осигурен - визуализират се кода и името на вида осигурен според националния класификатор. Изчислява се автоматично, в зависимост от стойността на поле "Самоосигуряващ се";

 

Следващите няколко полета са групирани в няколко реда и три колони: първата колона съдържа името на показателя, втората - стойностите, отнасящи се за изпълнителя, а третата - стойностите, отнасящи се за работодателя:

1. Сума на сметката - въвежда се сумата на сметката. Зарежда се със стойност от "План на плащанията" за съответния период;

2.. Нормативно признати разходи (PP%) - визуализира се сумата на признатите разходи. PP се замества със стойността, записана в Гражданския договор;

3. Облагаем доход - визуализира се стойността на облагаемия доход, Изчислява се автоматично;

4. Облагаема част от дохода - въвежда се частта от дохода, която трябва да се обложи;

5. Осигурителен доход - въвежда се частта от дохода, която е база за осигуряване;

6. Задължителни осигурителни вноски - визуализират се задължителните осигурителни вноски за изпълнителя и работодателя. Изчисляват се автоматично;

а) Фондовете на ДОО (PM%; PE%) - визуализират се частите от осигурителните вноски към фондовете на ДОО за изпълнителя и работодателя. PM се замества със стойността на процента за осигуровки на изпълнителя, а PE - на работодателя;

б) ДЗПО в УПФ (PM%; PE%) - визуализират се частите от осигурителните вноски към УПФ за изпълнителя и работодателя. PM се замества със стойността на процента за осигуровки на изпълнителя, а PE - на работодателя;

в) Здравно осигуряване (PM%;PE%) - визуализират се частите от осигурителните вноски за здравно осигуряване за изпълнителя и работодателя. PM се замества със стойността на процента за осигуровки на изпълнителя, а PE - на работодателя;

7. Сума, подлежаща на авансово облагане - изчислява се;

8. Дължим авансов данък - изчислява се;

9. Сума за получаване - изчислява се крайната сума за получаване;

 

Блок „Административна информация” - има смисъл само в режим "справка":

Идентификаторслужебно;

Създаден от – създател на сметката;

Създаден на – кога е създадена сметката;

Последна корекция от – кой е последно коригирал записа;

Последна корекция на – кога е извършена корекцията;

Валидиран от – кой последно е валидирал записа;

Валидиран на – кога е извършено валидирането;

 

Достъпни бутони в режим "нов запис":

Бутон

Описание

<Нова сметка за

изплатени суми>

- стартира се страница "Нова сметка за изплатени суми";

<Запис>

- извършва се запис на въведената информация. Остава се в същата страница в режим "справка";

<Запис и изход>

- извършва се запис на въведената информация. Зарежда се страницата, от която е заредена текущата;

<Отказ>

- без запис се зарежда страницата, от която е заредена текущата;

<Валидиране>

- стартира се процедура за валидиране на сметката;

 

Достъпни бутони в режим "корекция":

Бутон

Описание

<Нова сметка за

изплатени суми>

- стартира се страница "Нова сметка за изплатени суми";

<Изтриване>

- изтрива се текущия запис (валиден само за невалидиран запис);

<Запис>

- извършва се запис на въведената информация. Остава се в същата страница в режим "справка";

<Запис и изход>

- извършва се запис на въведената информация. Зарежда се страницата, от която е заредена текущата;

<Отказ>

- без запис се зарежда страницата, от която е заредена текущата;

<Предишен>

- визуализира се предишен запис (ако има);

<Следващ>

- визуализира се следващ запис (ако има);

<Валидиране>

- стартира се процедура за валидиране на записа (валиден само за невалидиран документ);

<Развалидиране>

- стартира се процедура за развалидиране на записа (валиден само за валидиран документ);

 

Достъпни бутони в режим "справка":

Бутон

Описание

<Нова сметка за

изплатени суми>

- стартира се страница "Нова сметка за изплатени суми";

<Изтриване>

- изтрива се текущия запис;

<Редактиране>

- остава се на същата страница в режим "корекция" (валиден само за невалидиран документ);

<Предишен>

- визуализира се предишен запис (ако има);

<Следващ>

- визуализира се следващ запис (ако има);

<Валидиране>

- стартира се процедура за валидиране на документа (валиден само за невалидиран документ);

<Развалидиране>

- стартира се процедура за развалидиране на документа (валиден само за валидиран документ);

<Печат>

- стартира се печатна справка;