Заповед за отпуск - подробно

Първа  Предишна  Следваща

Предназначението на страницата е да се извършва въвеждане, корекция, изтриване и справка на Заповед за отпуск.

 

Страницата може да се намира в три състояния: "нов запис" - добавя се нов запис, "корекция" - съществуващ запис се променя, "справка" - за предоставяне на информация или изтриване (всички полета са "пасивни").

 

Описание на полетата:

Група „Идентификация на документа” - видима при редактиране, справка;

Година – визуализира се годината на документа;

Номер – визуализира се номера на документа;

 

Група „Заповед за прекратяване” – визуализират се полетата, ако текущата заповед е прекратена, видима при справка;

Година – визуализира се годината на прекратяващия документ;

Номер – визуализира се номера на прекратяващия документ;

 

Група "Заповед за отпуск":

Дата - въвежда се датата;

Служител - избира се стойност от списък "Лични данни". Визуализират се табелен номер и име;

Заместник - избира се стойност от списък "Лични данни". Визуализират се табелен номер и име;

Забележка - въвежда се пояснение за отпуска;

Към договор - визуализират се характеристиките на договора, за който се отнася отпуска;

Общ стаж - визуализират се години, месеци и дни общ трудов стаж към началото на отпуската;

 

Следващите няколко полета са групирани в таблица, редовете на която са отделните основания за отпуск, а колоните са характеристиките на отпуска. Допускат се до пет различни основания. Има няколко ограничения при работата с тези основания: ако се избере "вид отпуск", за който в поле "Вид основен документ" ИМА попълнена стойност, след това не могат да се избират други основания на следващите редове; обратно, ако в някой ред е избран "вид отпуск", за който в поле "Вид основен документ" НЯМА попълнена стойност, след това не могат да се избират други основания на следващите редове, за които същото поле е попълнено.

 

Описание на колоните (до 5 реда - редовете се попълват последователно, от 1 до 5):

От Дата – въвежда се начална дата;

До Дата – въвежда се крайна дата;

Описание на „Отпуск” - избира се стойност от списък Отсъствия "Отпуски";

Начисление - визуализират се кода и името на свързаното начисление от описанието на отпуска;

Дни - визуализират се дните отпуск, които служителят би трябвало да отработи по фирмен календар;

<Изчерпване> - това е бутон, чрез който се стартира страница "Изчерпване";

 

Група "За ползване" - реализира се с таблица с два реда и шест колони:

Всичко дни за ползване – визуализира се броя работни дни общо, останали за ползване, преди отпуска да влезе в сила;

Остават дни за ползване – визуализира се броя работни дни общо, останали за ползване, след като отпуска влезе в сила;

Следващите няколко полета са групирани в таблица, в колоните на която е визуализирана подробна информация за полагаемите и оставащите дни отпуск по видове, а редовете са аналогични на горните две полета,

Описание на колоните ("Редовен", "Допълнителен 1" ... "Допълнителен 5"):

Редовен отпуск - визуализира се броя работни дни, останали за ползване, преди отпуска да влезе в сила;

Допълнителен отпуск (1..5) - визуализира се броя работни дни, останали за ползване, след като отпуска влезе в сила;

 

Група „Всичко за заповедта”:

От дата – визуализира се първата дата на отпуска;

До дата – визуализира се последната дата на отпуска;

Брой работни дни – визуализира се броя работни дни общо;

Полагаем – визуализира се броя работни дни редовен отпуск;

Допълнителен 1 – визуализира се броя работни дни за отпуск от тип "Допълнителен 1";

Допълнителен 2 – визуализира се броя работни дни за отпуск от тип "Допълнителен 2";

Допълнителен 3 – визуализира се броя работни дни за отпуск от тип "Допълнителен 3";

Допълнителен 4 – визуализира се броя работни дни за отпуск от тип "Допълнителен 4";

Допълнителен 5 – визуализира се броя работни дни за отпуск от тип "Допълнителен 5";

Гледане на дете до 2 г. – визуализира се броя работни дни за отпуск от тип "Гледане на дете до 2 г.";

Платен - друг – визуализира се броя работни дни за отпуск от тип "Платен - друг";

Гледане на дете от 2 до 8 г. – визуализира се броя работни дни за отпуск от тип "Гледане на дете от 2 до 8 г.";

Неплатен <= 30 – визуализира се броя работни дни за отпуск от тип "Неплатен <= 30";

Неплатен > 30 – визуализира се броя работни дни за отпуск от тип "Неплатен > 30";

Неплатен - друг – визуализира се броя работни дни за отпуск от тип "Неплатен - друг";

 

Група „За текущия период” - визуализира се само частта от отпуска за текущия работен период:

Брой работни дни – Полето е тип "число";

Полагаем – визуализира се броя работни дни редовен отпуск;

Допълнителен 1 – визуализира се броя работни дни за отпуск от тип "Допълнителен 1";

Допълнителен 2 – визуализира се броя работни дни за отпуск от тип "Допълнителен 2";

Допълнителен 3 – визуализира се броя работни дни за отпуск от тип "Допълнителен 3";

Допълнителен 4 – визуализира се броя работни дни за отпуск от тип "Допълнителен 4";

Допълнителен 5 – визуализира се броя работни дни за отпуск от тип "Допълнителен 5";

Гледане на дете до 2 г. – визуализира се броя работни дни за отпуск от тип "Гледане на дете до 2 г.";

Платен - друг – визуализира се броя работни дни за отпуск от тип "Платен - друг";

Гледане на дете от 2 до 8 г. – визуализира се броя работни дни за отпуск от тип "Гледане на дете от 2 до 8 г.";

Неплатен <= 30 – визуализира се броя работни дни за отпуск от тип "Неплатен <= 30";

Неплатен > 30 – визуализира се броя работни дни за отпуск от тип "Неплатен > 30";

Неплатен - друга – визуализира се броя работни дни за отпуск от тип "Неплатен - друга";

 

Група „Административна информация” - видима при справка;

Идентификатор – визуализира се идентификатора на документа;

Идентификатор в обща таблица – визуализира се идентификатор в общия списък на документите;

Създаден от – визуализира се името на служителя;

Създаден на – визуализира се дата;

Коригиран от – визуализира се името на служителя;

Коригиран на – визуализира се дата;

Валидиран от – визуализира се името на служителя;

Валидиран на – визуализира се дата;

Към НОИ - период – визуализира се периода, когато отпуска е предаден към НОИ;

 

ГрупаКъм НОИ”:

Декларира банкова сметка – полето е от тип "включено/изключено";

Банков идентификационен код – активно, ако поле Декларира банкова сметка е чекнато;

Банкова сметка – активно, ако поле Декларира банкова сметка е чекнато;

 

Група „НОИ – Приложени документи с колони (видима при справка):

Код – визуализира се кода на документа;

Име – визуализира се името на документа;

 

Достъпни бутони за Група "НОИ - Приложени документи":

Бутон

Описание

<Справка>

- скрит бутон, който се активира след натискане с мишката някъде върху някой ред и стартира страница "Приложени документи за НОИ към Заповеди за Отпуски" в режим "справка";

<Ново приложение>

- стартира се страница "Приложени документи за НОИ към Заповеди за Отпуски" в режим "нов запис";

<Редактиране>

- стартира се страница "Приложени документи за НОИ към Заповеди за Отпуски" в режим "корекция". Активира се при избран точно един ред в таблицата;

 

Достъпни бутони в режим "нов запис":

Бутон

Описание

<Нова ЗО>

- всички полета се изчистват и се остава на същата страница в режим "нов запис";

<Запис>

- извършва се запис на въведената информация. Остава се в същата страница в режим "справка";

<Запис и изход>

- извършва се запис на въведената информация. Зарежда се страницата, от която е заредена текущата;

<Отказ>

- без запис се зарежда страницата, от която е заредена текущата;

<Валидиране>

- извършва се валидиране на документа;

<Календар/

Календар>

- зарежда се страница "Личен календар - подробно";

<Календар/

Данни за година>

- зарежда се страница "Данни за година";

<Календар/

Служебен архив>

- стартира се страница "Справка за периоди" (Служебен архив);

<Календар/

Потребителски архив>

- стартира се страница "Справка за периоди" (Потребителски архив);

<Календар/Фиш>

- стартира се страница "Фиш";

<Календар/ЗО по

договори>

- стартира се страница "Следене на отпуските по договори";

<Валидиране без проверка>

- извършава се валидиране без проверка за необходимия трудов стаж за ползване на редовен оптуск;

 

Достъпни бутони в режим "корекция":

Бутон

Описание

<Нова ЗО>

- всички полета се изчистват и се остава на същата страница в режим "нов запис";

<Изтриване>

- изтрива се текущия запис;

<Запис>

- извършва се запис на въведената информация. Остава се в същата страница в режим "справка";

<Запис и изход>

- извършва се запис на въведената информация. Зарежда се страницата, от която е заредена текущата;

<Отказ>

- без запис се зарежда страницата, от която е заредена текущата;

<Предишен>

- визуализира се предишен запис (ако има);

<Следващ>

- визуализира се следващ запис (ако има);

<Валидиране>

- извършва се валидиране на документа, ако е невалидиран;

<Развалидиране>

- извършва се развалидиране на документа, ако е валидиран;

<Календар/

Календар>

- зарежда се страница "Личен календар - подробно";

<Календар/

Данни за година>

- зарежда се страница "Данни за година";

<Календар/

Служебен архив>

- стартира се страница "Справка за периоди" (Служебен архив);

<Календар/

Потребителски архив>

- стартира се страница "Справка за периоди" (Потребителски архив);

<Календар/Фиш>

- стартира се страница "Фиш";

<Календар/ЗО по

договори>

- стартира се страница "Следене на отпуските по договори";

<Печат>

- стартира се печатна справка;

<Валидиране без проверка>

- извършава се валидиране без проверка за необходимия трудов стаж за ползване на редовен оптуск;

 

Достъпни бутони в режим "справка":

Бутон

Описание

<Нова ЗО>

- всички полета се изчистват и се остава на същата страница в режим "нов запис";

<Предишен>

- визуализира се предишен запис (ако има);

<Следващ>

- визуализира се следващ запис (ако има);

<Валидиране>

- извършва се валидиране на документа, ако е невалидиран;

<Развалидиране>

- извършва се развалидиране на документа, ако е валидиран;

<Прекратяване>

- стартира се страница "Заповеди за прекратяване на отпуски";

<Календар/

Календар>

- зарежда се страница "Личен календар - подробно";

<Календар/

Данни за година>

- зарежда се страница "Данни за година";

<Календар/

Служебен архив>

- стартира се страница "Справка за периоди" (Служебен архив);

<Календар/

Потребителски архив>

- стартира се страница "Справка за периоди" (Потребителски архив);

<Календар/Фиш>

- стартира се страница "Фиш";

<Календар/ЗО по

договори>

- стартира се страница "Следене на отпуските по договори";

<Промяна

"Година/Номер">

- стартира се страница "Промяна в номерацията на документа";

<Печат>

- стартира се печатна справка;

<Групов печат>

- стартира се страница "Групов печат";

<Валидиране без проверка>

- извършава се валидиране без проверка за необходимия трудов стаж за ползване на редовен оптуск;

<Размножаване>

- стартира се страница "Размножаване на отпуск";